onsdag 7 november 2012

Stjärna




Vad roligt det är att det är fler än jag som väldigt gärna kikar på julbilder och julinspiration så här i början av november!
 Det ger mig verkligen lust att visa mer av den varan (så ni inte bara tycker att det är fööör tidigt...).
 
För nog är det mycket advent/jul som snurrar i huvudet nu.
Både julklappar, hur det ska pyntas, var man ska vara och hur det ska vara som sitter där i bakhuvudet och pockar på...
Men det är som sagt det bästa med denna tiden innan, all glädje över att få göra saker OCH planera saker.
 
Den här stjärnan har funnits några år.  Vi köpte hem nya denna jul också för jag tycker de är snygga och roliga att variera,-mossa, lärk eller bara som den är...
 
Finns även i nätbutiken.
 


Och så lite julkulor modell mindre i fina fina färger...
Älskar denna färgmixen!
 
Ha en toppendag!
Make it a good one!
 
KRAM

6 kommentarer:

M.A.R.K.I sa...

Ta hvězda je nádherná, úžasný nápad ........ Marki

Anna-Maria sa...

Jag säger kör hårt, underbart med ljus och jul! Kram!

Elna sa...

Ja det går fort nu och vilken läcker stjärna.

Kram

Anonym sa...

Myyyyyys!! Härliga bilder!

♥ Fyra årstider sa...

Vilket bra tips, jag som har hämtat sådana pinnar idag, det blir att klä min stjärna.

Kram Lotta

Maja sa...

Väldigt fin stjärna! Tack för tipset! Hälsningar Maja