fredag 30 november 2012

Om att fixa fint!

 
 
Hej Fina Ni!
 
Håller ni på med nåt adventsfix idag?
 
Verkar som att alla som är lediga grejar med detta, och det är ju inte så konstigt...fredagen innan advent och allt!
 
Det är verkligen roligt att höra om hur folk hänger upp pepparkakor i fönstret, pyntar adventsljus, binder kransar och fixar och donar...
Mycket får man höra när de kommer och köper sina blommor och pynt och det är jättemysigt tycker jag!
 
Själv ska jag fixa adventsfina fönster ikväll när jag kommer hem,...sen tindrar juleljusen så fint även hos oss....
 
Ha en toppendag!
 
KRAM

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Underbart foto med amaryllisarna!
Ja, nu vill man bara pyssla och fixa och göra fint och mysigt! December är nog årets allra mysigaste månad!

Kram // AH

Min plats i solen sa...

En helt underbar bild! Jag kan inte sluta titta på den. Så vacker i färg och komposition.♥

Till och med jag som var lite vilse i julkänslan ett tag har nu börjat komma i rejäl stämning och imorgon blir det julbak hela dagen lång. :)

Ha en mysig adventshelg och tack för din fina, fina blogg som alltid gör mig så glad. :)

Kram Lotta