tisdag 13 november 2012

Mistel och en sötnos...

 
 
Från Walther & Co, vackraste misteln...
 
Finns i nätbutiken.
 
 
Godmorgon!
 
Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och planerar hur jag ska hinna med allt idag.
Mycket möbler säljs just nu och det tar sin tid att fylla på och så är det fix inför pysselkvällen i butiken på torsdag.
För ja, snaaaart är det advent!
Kan ni fatta detta?
 
Man hänger aldrig med,
men roligt är det med allt det innebär.
 
Egentligen har jag en massa andra saker jag verkligen borde planera inför också, men jag är nog en mästare på att ta det i sista minuten. Hinner bara inte tänka så långt fram som jag borde!
 
Tack för hälsningarna i förra inlägget!
På tal om hundar så fick jag en mycket söt liten kund igår!
Hon kom med sin matte i en väska från Hinza! Givetvis köpt här hos oss, ja väskan alltså!


 
Todeloo, Bella heter jag!
 
 
Ha nu en toppendag!
 
Vi ses!

6 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sa...

jamen, er det ikke Gizmo, pas på at han ikke blive våd eller spiser efter midnat :) :) :) hvor er den kær.

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men ååhh vilken liten go tjej.
Helt underbar!!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Åh det var det sötaste jag sett:). En sån liten hund skulle man lätt vilja ha. Underbar mistel du fått hem. Ha en bra dag.
Kram Malin

Merja sa...

Vilken sötnos!! Passar perfekt i väskan;)
Ha det gott!

Tusenfröjd sa...

Vilken liten sötnos! Och en sådan perfekt plats!
Ha en fin kväll /Liv

mammaxtre sa...

Men vilken söt liten en :-)