lördag 3 november 2012

Ljustider...


 
Tid för tända ljus...
 
 
Visst är det nu på året man som mest tänder ljus och kurar skymning...
 
Allt man kan göra för att göra de mörka dagarna  ljusare och mysigare gör man ju eller hur?
Dessa röda skimrande ljuslyktorna är otroligt fina och ger det där skenet som man kan sitta och titta på länge och förlora sig lite i...
 
Myspys på hög nivå!
Och så älskar jag att blanda in lärk och vide.
Blänk ihop med naturmaterial är så vackert.
 

 
Idag har vi öppet i butiken 10-12.
Sen tar vi helg!
 
Lyktorna finns i nätbutiken.
 
***
Ha en riktigt fin Alla Helgons Dag!

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackra lyktor! Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Köpte underbara julhem igår och såg reportaget från ditt hem, absolut bland det vackraste jag sett. Älskar din mörkröda soffa.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Så vackra lyktor och som du skriver i dem kan man förlora sig i lite. Jag älskar lärkkottar och din kombination med vide är bara så fin.

Min bror kommer till mig lite senare. Jag är inbjuden till kapellet på fika och hemlagat fikabröd + lite underhållning av organisten och finska gruppen med sång. Mina handledare i sorgegruppen prästen och diakonen är där också. Vi ska avnjuta lite vacker musik min bror och jag efter besöket vid graven. Var dit tidigare idag men mörkret ska till för att få den rätta stämningen.

En fin Alla helgonsdag önskar jag dig!

Varm kram Renate

Snäckskalsdalen. sa...

Vackra bilder och den röda färgen tycker jag så mycket om.
Agneta kram

Källeboda lantliv sa...

UNDERBART VACKERT ! trevlig helg till dig med ..kram jeanette