söndag 18 november 2012

Lite omstylat hemma...


 
Idag har jag fixat och donat för fullt här hemma.
Dvs flyttat runt på lite möbler, ändrat om bland prylar, ramat in foto förstoringar, städat och klurat mig tokig på tapeter, vad som blir bra och inte blir det... Svårt när det ska passa till befintliga tapeter!!!
 
En del av ommöbleringen var att det höga skåpet som stod under tavelväggen fick flytta på sig och ett lägre kinesiskt fick ta plats i stället. Det blev jag väldigt nöjd med. Precis så jag vill ha det just nu.
 
Ovanpå den höga grå urnan (PB Home) ligger en stjärna av bruna grenar, som jag tycker så mycket om att det även står en likadan i fönstret i matrummet och där blir den upplyst av ett par ljuslyktor som står framför...
Fin i sitt enkla naturmaterial.
 

 
 
 
Stjärnan hittar ni även i nätbutiken.
 
 
Nu ska jag grubbla mer på de där tapeterna...
 
Skön Söndag!
/Mariette

6 kommentarer:

Träning Inredning Inspiration sa...

Otroligt snyggt skåp och vad mycket fint du hade att ställa på det!

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kram

Källeboda lantliv sa...

Ser mysigt ut ! Visst blev det bra ... Ommöblering förnyar ! Söndagskramar jeanette

Malin`s Diner sa...

Du har verkligen öga för det där med inredning. Ser verkligen jättefint och hemtrevligt ut.

Kram kram

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt! kram

Hemma på Sjuan sa...

Så fint skåp! Superfint med allt!
Kram Suss

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh du har så mysigt hemma, men det är alltid trevligt att möblera både stora och små saker. Ha en trevlig start på den nya veckan/Kram Theres