söndag 4 november 2012

Kurs inför advent

 
Hej på er i Novembermörkret!
 
Jag lovade att återkomma,- om detta... 
 
Om det finns intresse så blir det ett extra kurstillfälle i butiken den 15 november.
(De fullbokade kvällarna är den 20 och 21 november.)
 
Det är då detta som står på menyn;
 
 
Kväll inför advent
 
Tid 18,30
Datum 15 november
 
 
Vi binder varsin julkrans att hänga på dörren och planterar en varsin adventsgrupp med skogens tema och lite glitter och julglamour på det.
 
OBS; Egen skål till gruppen, ny eller gammal, och den ska lämpligtvis vara ca 20 cm i diameter. Tänk på att skålen inte ska vara alltför grund då dekorationer ska kunna stickas ner.
 
Pris för kvällen är 450.
Givetvis blir det fika med julens smaker och en massa ljus och mys.
 
 
 
Är du sugen på att komma anmäl dig/er till butiken på telefon 043050770 eller via mail.
 
Trevlig kväll!


5 kommentarer:

Ulrika Adriansson sa...

Å jag vill ju vara med,men jag bor ju för långt bort, vad ledsen jag blir,kram fina du

HEMLÄNGTAN sa...

Åååå vad jag önskar att jag bodde närmare... Sådana där kurser hade jag verkligen behövt, där har jag mycket att lära!

Hoppas att allt är bra med dig Mariette och att allt rullar på som det ska!

Kram, Jenny

Anonym sa...

Hej fina du!
Har precis i dagarna hittat hit till din blogg och jag tycker den är fantastisk, man blir inspirerad till tusen b la av inredningen, växt-tipsen och framförallt av din klädstil!!Så därför vill jag fråga den om klänningen/tunikan du hade på dej i inlägget den 29:e mars i år, den vita, var kommer den ifrån? Har letat och letat efter en sådan i 2 år nu och så har du på dej en exakt sådan!!Jag vore jätteglad om du ville tala om märket på den och var du köpt den!!
Tack för en superinspirerande blogg, kramar Åsa.

Tulipa sa...

Hej Åsa!

Tusen tack för din fina hälsning!
Roligt att du hittat hit och att du gillar det!
Den vita tunikan jag har på de bilderna kommer från H&M och köptes i våras.
Har du tur så kanske någon finns kvar?!

Kram Mariette

Anonym sa...

Tack för svar så snabbt!!Du är jättefin i tunikan och nu kan jag bara hoppas att jag finner en likadan!!

Kram Åsa.