torsdag 29 november 2012

En torsdag innan advent...


 
Fina nya skinn i olika färger i nätbutiken.
 
 
Halloj!
 
Hur har ni det idag?
 
Här har jag fullt upp som vanligt, ja man vet knappt vilket ben man ska stå på... Men det är ju samtidigt så man vill ha det, dvs mycket att göra!
 
Min planering för julskyltningen igår, som ska vara på söndag, gick ju så där...hann iiinte långt men jag sätter mitt hopp till morgondagen...
 
Fotade de nya fina skinnen från Skinnwille hemma i favoritfåtöljen häromdagen...
Så mysigt och vackert det är att "bädda" en fåtölj, en soffa eller en bänk med sådana...
Skulle kunna ha det lite överallt, ja dvs fler än jag har då!
 


 
Tillbaka till blommorna!
 
Ha en riktigt fin torsdag!
 
KRAM!

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Full fart i butiken inför advent!
Kram,
Regina