söndag 11 november 2012

En Fars Dag...


 
Godkväll!
 
Hoppas ni haft en riktigt bra Fars Dag söndag!
 
Här har vi hunnit fira två stycken pappor, varav den ena nu är mycket upptagen med en av sina presenter, nämligen nya Kepler boken,- som jag för övrigt bara längtar efter att få lägga vantarna på. Spänning när den är som bäst!
 
Annars har vi också hunnit med lite motion i skogen och inredningsfix.
 
I nätbutiken har detta ljuvliga hus med lövtak från Walther & Co lagts in...
 

 
Toppstjärna med silverfärgade pärlor från House Doctor...
 

...och denna ljusbox, även den från House Doctor, som man kan pynta efter fantasi,- väldigt fin utan dekoration också...
 

 
Snart söndagsdeckare.
Så ska en helg avslutas!
 
Ha det fint!


5 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Den där ljusboxen har ju synts lite här och där, och jag tycker mer och mer om den. Bra idé att kunna variera innehållet på olika sätt.
Tyckte jättemycket om dukningarna du visade i förra inlägget, förresten!

Kram // AH

Johanna Stålros sa...

Underbara julpynt du visar, stjärnan skulle jag gärna vilja ha i min grantopp;) Kram

Ekenäsliv sa...

En så mysig fars dag! Här avslutades den med kladdkaka efter middagen;-)
Galet fina saker du visar, antagligen skulle jag vilja ha allt själv om jag hade en butik;-9
Kram Anna

No34 sa...

Vackra ting...!
Firat maken idag, men tyvärr inte min älskade pappa. Min uppskattning till honom fick bli ett vackert dekorerat gravljus <3
Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

Elna sa...

Vilket vackert ljushus. Du får ha en bra start på veckan.

Kram