onsdag 26 september 2012

Ljuvligaste ljusslingorna!


 
Hej i regnet!
 
 
Här har ni blomsterljusslingorna jag läääängtat sååååå efter!
 
Underbara underbara från Watt & Veke.
 
Blomsterslingor i form av rosor, pioner, anemoner och ja faktiskt en silverfärgad fågel Fenix också!
 
For hem som ett skott igår eftermiddag när de anlänt för att fota dem hemma i sovrummet.
Problemet är bara vilken färg ska man välja...
Jag skulle vilja ha alla hemma!
 


 
 
Passar lika bra i vuxenrummet som barnrummet.
Finrummet, hallen, ja överallt!





 
Dessa finns nu i nätbutiken.
 
Ha det bäst alla rara!
 
Kram M

4 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Så fina! Jag har varit in i nätbutiken och kikat och går nu bara runt och funderar om jag verkligen inte skulle kunna hitta någon plats där en slinga kunde passa här hemma...

Kram // AH

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina ljusslingor, förstår det blir svårt att välja vilken färg som är finast för alla är lika fina.
Ha en bra dag/Theres

Lilla Majken sa...

Förstår att det är svårt att välja, de är verkligen fina.

Kram Therese

n o r d i n g å r d e n sa...

Så snygga slingor, jag älskar ljusslingor, har ju köpt två stycken av dig!!! mari.