söndag 9 september 2012

Klänning, marknad & lite till...

 
Lördag em på bryggan.
Klänning H&M.
 
 
Godförmiddag soliga fina söndag!
 
 
Igår var en fullspäckad dag.
Hann bara precis kolla mailen på datan, alltså inget inlägg, (kul att ni verkligen gillar de fina Happy Lights slingorna, ska lägga in en ny beställning snarast för de går åt...), annars var det fullt upp.
Efter jobbet, där det blev stora hål i butiken som måste fixas på måndag så man slipper "skämmas", var det dags för Markaryds marknad! En liten tradition sen barnsben att gå på den.
Dock har jag varit slarvig sista åren med att åka dit, men igår blev det av för barnens skull.
Tyckte det var riktigt bra också. Alla köpte varsin grej de gillade (speciellt Eric som köpte Barcelona tröja!), och så blev det förstås godis och munkar mm.
 
Sen var det dags att byta om och åka på kalas.
 
Passade på att ta på min klänning jag hittade häromdagen på H&M.
Ibland hittar man inget där, känns det igen?!, och ibland har de hur mycket som helst inne som faller en i smaken!

Just nu hade de mycket jag gillade.
Klänningen bla.
 

 
Klocka Triwa.
 
 
Ja, nu blir det en dag att njuta av att vara heeeemmaaaa....
Baka och fixa och dona.
 
Vi ses!


8 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken vacker klänning, den gillade jag.
Tack för att jag fick titta in på din fina blogg.
Ha en bra söndag.
kram
Hanna

Lilla Blanka sa...

Hej fina Mariette!

Du är jättesnygg i den nya klänningen, passar dig perfekt!

Gillar också de där ljusbollarna, Happy lights, så himla stämningsfulla och användbara "överallt"!

Kram och ha en härlig söndag!
Mia

Malin`s Diner sa...

Vacker som en blomma!

Kram Malin

Hoppas du får en lugn söndag!

Linda Knäred sa...

Njut av din dag och hoppas du får lugn !!! Tanken på att du snart har en inneboende hos dig;))Kram

Elna sa...

Snygg klänning och ha en fortsatt fin söndag.

Kram

AnnaHelena sa...

En klänning att bli glad i!¨Kul med lite färger och mönster även den här årstiden!

Kram // AH

No34 sa...

Väldigt söt klänning du hittat på H&M..! Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

Källeboda lantliv sa...

Jättefin klänning ! Den gillade jag .. Låter som en bra helg! Kram jeanette