torsdag 6 september 2012

Känslan av dagen...


 
Idag kom min mamma och pappa hem från sin lilla minisemester så då passade jag på att ta med mig barnen efter skolan för att fylla på höstgarderoberna.
Vi hittade det vi var ute efter prio ett,- och så lite mera ändå...))!
 
Så nu kan man sätta på sig något nytt till lördagsbjudningen...alltid extra trevligt ...
 
 
Här kommer fler bilder i repris.
 
Mera höst
 
 och framförallt lite fler kransar.
 


 


 



 
Kul att ni minns en del av bilderna!
 
Själv minns jag känslan av dagen i de flesta.
 
Den där sköna vackra höstkänslan...
 
Ha det fint!

9 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Du gör verkligen fina kransar .. Duktiga du ! Blir så inspirerad .. Tänk om man jobbat i en blomsteraffär .. Kram jeanette

No34 sa...

Härliga kransar. Gillar verkligen höstlövs-kranse och den med ljung och lingon!
Mysigt att få gå iväg och handla lite höstkläder!
Ha det gott, kram Kate

No.15 sa...

Du gör så fina saker! Din inspiration verkar aldrig ta slut! Ha en fin helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Vilka fina kransar du gör kransarnas mästarinna!

Kransen med höstlöven i dess färgprakt och hjärtat med snöbär är bara så fina!

Roligt med nya höstkläder!

Önskar dig en fin helg!

Soliga fredagskramar Renate

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mästarinna du är på kransar bara så underbara.Roligt att shoppa höstkläder.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Underbara kransar. Blir såå sugen på att göra en egen. Några frågor. Hur gör du för att lönnlöven inte ska torka åt olika håll?
Vad har du för kottar i kransen med mossa från oktober 2011?

Ha en fin dag

Åsa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackra kransar! Den med lönnlöv är mäktig!

Önskar dig en skön fredag och en trevlig helg!
Kram,
Regina

Tulipa sa...

Hej Åsa!

Finns inga knep för att få lönnlöven att torka åt "rätt" håll. De torkar ju efter hur man bundit dem på stommen.

När det gäller mosskransen med kottar vet jag inte riktigt vilken du tänker på... Jag använder mig ofta av lärkkottar men ibland även av olika som jag köper hos grossist.

Lycka till med skapandet!

Helena sa...

ÅÅh vilka härliga kransar! Sådana där skulle jag ha till min ytterdörr! Stor helgkram, fina du! :-)