söndag 23 september 2012

I en hörna...

 
Godkväll!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Här har det varit fullt upp fram tills nu när jag satt mig framför datorn.
 
Dagen började med en jättebra fotbollsmatch och sen blev det IKEA på det.
När man som vi bor en bit bort så tar det sin lilla tid innan tur och retur och alla inköp är gjorda.
 
Nu blir det i alla fall söndagsmys med tända ljus.
Imorgon har barnen ledigt från skolan så det är nästan som en liten extra lördag idag!
 
Eftersom de börjat varna för frost så plockade jag in ett fång solrosor och lite miscanthus och satte i en stor vas.
 
Mmmm, älskar maffiga blommor!


 Bilderna är tagna i en hörna av vårt stora rum.
En ofta lite undanskymd och bortglömd del då jag har en tendens till att bara passera den...
 
Meeen lite ljus sätter fokus!
Eller rättare sagt,-mycket fokus!

Borde nog skaffa en snygg lampa dit...
Eller en snygg ljusslinga, som jag hoppas anländer snart till butiken från Watt & Weke!
 
Ha en mysig kväll!

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina!

Det ser väldigt mysigt ut..!

Sedan måste jag säga att bilderna i förra inlägget är så himla fina och du är strålande vacker!

Kraaaam
Mia
Ps vi tog oxå en vända på IKEA idag, och där handlar man ju alltid även om man inte ens tänkt sig det hihi

Elna sa...

Det var en vacker hörna och fint gammalt ekskåp.

Kram

Therese sa...

Kikar in! Vilken fin blogg du har!

Skåpet är jättefint!!

Kram Therese