tisdag 4 september 2012

Höstfint i butiken!


 
Idag har jag börjat göra höstfint i butiken.
 
Skyltat om med GreenGates underbara höstsändning blandat med nya fina krukor & korgar från Affari.
 
Känns sååååå roligt att få fram en massa nytt och härligt och mycket som jag verkligen, verkligen skulle vilja ta hem själv (men det där funkar ju inte, att bara plocka hem en massa!)
Bara lite ibland...*haha*...

För övrigt känns det bara så bra att få fylla på med färg.
Lite murriga toner och varma nyanser.
Som att få värme och liv och bli på strålande humör av allt det vackra glada!
 





 
Nätbutiken har jag under eftermiddagen uppdaterat med sockerströarna, de fina pajformarna och söta söta termometrarna vid namn Camille...



 Helt omöjligt att fota ett skyltfönster inifrån, men håll till godo.
Man ser ju en del i alla fall!
Soffan som döljer sig under quiltarna är en riktig fining den med...


 
Imorgon ska jag fortsätta höstpiffet och så hoppas jag hinna en massa målning.
Flera möbler flyttar denna veckan så jag behöver jobba på!
 
Vi ses!


6 kommentarer:

Marie sa...

Härliga bilder Mariette, man blir så glad av alla de fina färgerna!

Ha en bra dag!
Kram Marie

HEMLÄNGTAN sa...

Oj så mycket fint!!! Saknar det där med att skylta om. Hade det som arbetsuppgift då jag jobbade på Mio men nu är det ju ingen idé att skylta om... Tur att jag har fotograferingen iallafall.

Ha en finfin dag och lycka till med målningen!

Kram, Jenny

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så härligt du har gjort, håller med att det behövs lite murrigt och färg nu när det är höst.HA en bra dag/Theres

Malin`s Diner sa...

Men GUD så mycket fint! Varför är det 1 h att köra till dig? ;o)

Kram Malin

Marie sa...

Verkligen jättefina saker! :)

Www.emmaskakel.blogg.se sa...

Åhhh så mycket fint, habegäret växer sig stort....