onsdag 19 september 2012

Gillar mycket, mycket!

 
Alla bilder Family Living
 
Idag har jag verkligen fått lägga i högsta växeln...
 
Ja, alltså det har jag väl för det mesta ändå för att hinna allt jag föresätter mig, men idag var det brådis för att få färdigt alla begravningsgrejer,- och det lägger man omsorg på och tar oftast en hel dag att få färdigt alla binderisaker, hinna vara på utvecklingssamtal och sedan köra tjejer till friidrottsträning i Markaryd.
Puh.
 
Men nu är vi hemma och allt hanns med precis efter schema..(?)...
 
Dessa bilder från fina Leila Lindholms hem har ni säkert sett förr, men hon är en sån inspiration tycker jag.
Så galet fint och läckert in i  minsta detalj...
 
Såg ni förresten henne hos Filip och Fredrik på kanal 5;s Breaking News igår (ny bebis på väg, roligt).

 
Kolonialstil à la Leila.
 
Förresten sade de på TV igår att om denna nyss nämnda dam är på ett tidningsomslag så säljer tidningarna som smör...
 


 
Howardfåtöljer, elementskydd, blå och bruna detaljer...
Toksnyggt tycker jag!
 
 
Svart vitrinskåp och ljuvligt klassiskt blåvitt porslin.
 
 
Nu blir det till att värma en kopp thè och tina upp.
 
Vi ses!

5 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej du fina,

Ohh yes please, såå himla läckert! Har inte sett dessa bilder förut, men jag gillar gillar gillar jag oxå :)))

Kraaaam
Mia

EvaB sa...

Hej hej! Hemtrevliga bilder med stil.

Utvecklingssamtal; tyckte jag såg dig i ögonvrån vid fem, kan det stämma? Ska vara slöjdfröken i Knäred i morgon.
Kram

Clary sa...

Ja det var verkligen helt galet inspirerande bilder :)) hur fint som helst ... Kram farmorannasarv

LOPPISLIV sa...

Jaaa så snyggt! Underbar mix, ett levande hem med lantlig newengland stil...me like :-))
Kraaaam Paula

Anna-Maria sa...

Ja väldigt snyggt med blått och brunt! Och hon är ju snygg också, Leila! Hoppas du hinner med det du ska.Kram.