torsdag 13 september 2012

Gerbera



 Visst är det en extra bra känsla att sätta fram gratängen, pajen, salladen, pastan, potatisen eller vad det nu råkar vara i en vacker fin form?!
 
Det tycker absolut jag.
 
Det smyckar hela bordet på nåt vis och sätter extra guldkant till maten.
Som ju även äts med ögat!
 
Har nu idag lagt in en massa ny keramik från fina härliga Gerbera.
Allt finns förstås i nätbutiken.

 







 
På tal om formar och keramik så måste jag absolut baka något ikväll, kan ju vara smaskigt till nya Kockarnas Kamp som börjar på TV idag.
 
Hurra för höstens alla bra serier!
 
Det gillar vi!
(ja, i alla fall jag och barnen..*haha*..)


4 kommentarer:

Elna sa...

Väldigt vackra färger och former.

Kram

Tusenfröjd sa...

Ja, Gerbera porslinet är ju så fint. Jag bara älskar de där stora kopparna... min favorit!
Ha en fin kväll /Liv

Malin`s Diner sa...

Älskar Gerbera! Kanske något för min butik.

Kram Malin

Spirande grönt - sa...

Vilken underbart höstig krans!

Ha det gott,
Rebecca