söndag 30 september 2012

Fina ni...


 
HEJ!
 
 
TACK.
Tusen tack.
 
Vad glad jag blev för alla fina fina hälsningar i förra inlägget! Och roligt att så många utan blogg också skrev.
Det betyder jättemycket.
 
Ja utan att överdriva så betyder det
 massor!
 
 
Idag har jag möblerat om lite.
Det var inte meningen, men en matta skulle in, en annan matta  byta plats och så fick ett par skåp och nån lampa också byta plats på köpet.
Det är med andra ord precis som det brukar vara!
 
På bilderna är en av mina favoritsaker här hemma.
Denna underbara kristalljusstake står på ett bord i vårt stora rum. Bredvid TV;n i ståtlig stil.
Jag tycker den är vacker...
 
Antik. Stilig. Klassisk.
Tidlös.
 
 
Kaminspegeln från PB Home är även den en favorit,-
från min butik och vi har dem i vitt och silver också.
 
Som sagt,
ännu en gång stort tack!
 
Ha en riktigt mysig söndagkväll!
 
*Mariette*



6 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej på dig! Här har du en som inte kan kvalificera mig i kategorin "Varjedagsbloggaren"!=))
Har haft fullt upp helt enkelt den sista tiden med dunbollen som tar all vår lediga tid.=) Men ibland får jag till det och till och med kommenterar!=)) Gud, vad snygg du är på bilderna från Golden någonting!!!

Stor kram
Camilla

AnnaHelena sa...

Oj, vilken ljusstake! Maffig!

Och ang. ditt förra inlägg: Fortsätt precis som du gör nu! Jag älskar din blandning på dina inlägg. Din blogg är glad, fin och underbar! :)

Kram // AH

Snäckskalsdalen. sa...

Kul att du fick så mycken respons på ditt förra inlägg. Det är väl kanske så att många tänker som du och så hör man att någon annan också tänker så, det känns alltid tryggt. Jag tänker inte alls.......skojar, jag försöker!
Fin kristall! Jag gillar kristall och gamla mattor och tjocka gardiner......
Agneta kram

Sylvia sa...

Hejom!
Jag sitter nere i Tyskland och läser i stort sett varje dag din blogg.
Jag tycker du är otroligt duktig som hinner med allt som du gör.
Fortsätt och skriv din blog så som du gör, lyssna på din magkänsla det håller i längden.
Många varma tankar och kramar
Från Sylvia i Tyskland

Fröken Fräken sa...

Ibland blir man ju lite fnoskig och undrar om någon är inne och läser, för det är ju ändå rätt viktigt med att få respons på det man gör, visar och skriver om. Men samtidigt kan man ju inte blogga för någon annans skull, alltså utgå från vad andra vill läsa. DÅ blir man nog ännu fnoskigare! :-D

No34 sa...

Hallå hallå, underbar ljusstake!! Föredrar en blogg med varierande läsning, absolut!! Så fortsätt som du gör tycker jag!! Ha det bäst, kram Kate