tisdag 25 september 2012

Dagens håruppsättning!

 


 Dagens frisyr!
 
 
Godkväll!
 
Ett välbehövligt besök hos frissan var inbokat idag.
 
Slingor och klippning och sen en fin håruppsättning av bästa Johanna på Salong Fina så klart!
 
Denna gången blev uppsättningen korkskruvslockar som delvis "borstades ut" och sen en massa hårnålar och små flätor på var sida om huvudet,(- älskar flätor!).
Kändes som en "Lilla huset på prärien" uppsättning! Det var bara den matchande klänningen och lilla mössan som saknades...*haha*..
 


 Kan meddela att denna uppsättningen nästan klarade en joggingrunda!
På slutet började några lockar ramla ner, men annars satt den där den skulle!
 
 
Och så något annat,
 idag kom den mycket efterlängatde leveransen från Watt & Veke.
Så håll utkik för imorgon kommer ljuvligaste blomster ljusslingorna upp i nätbutiken.
 
Fin kväll!
Kram M


7 kommentarer:

Vita Lyckan sa...

Hjsan!

VIlken kanonfin håruppsättning - unnade du dig den som lite vardagslyx, eller övar ni inför ett jobb/bröllop? Riktigt snyggt var det i alla fall!

Tyckte också att dina bilder på fallfrukt var extremt fina.

Tipsar om att jag har en utlottning av Lexington på min blogg - http://lyckornasgard.blogspot.se/2012/09/utlottning-hos-vita-lyckan.html

Ha en riktigt trevlig kväll,

Karin

Tusenfröjd sa...

Så himlans snyggt och fint! Så där vill man ju se ut nästan varje dag... tänk om!
Ha en fin kväll /Liv

Clary sa...

Va fin du är i den frisyren ... Precis lagom .... Snyggt ... Ha en bra vecka ... Kram farmorannasarv

ulrica sa...

Galet snygg uppsättning, som färdig för bröllop!!!
Väldigt vackert :)

mvh. Ulrica

Malin`s Diner sa...

Men såååå fint! När jag ser frisyrer som din vill jag också ha långt hår. Men nu har jag inte det och så får det vara. Om en vecka ska jag till frisören, läääängtar!

Kram Malin

Anneli sa...

Jättesnyggt.

Önskar jag hade långt hår, men när jag väl har långt hår så tycker jag det är sååååå himla jobbigt!
Svårt att göra fina håruppsättningar själv......

Fin du är,
Kram Anneli

Christina / Synål / Stina sa...

Snyggt. helt galet läckert med ruffisigt och proffsigt på samma gång.
Gillar mycket
Kram