onsdag 21 mars 2012

Påskinspirationskvällen!

 Full fart på alla duktiga deltagare!

Goddagens!

Här kommer bilder från den mysiga kvällen igår när det var påskinspirationskväll och det skapades för fullt i blomsterverkstan!

Det bands halmkransar och planterades våriga grupper.
Det är verkligen såååå himla roligt att se folks fina skapelser, ingen lik den andra och hur glada och nöjda alla blir av att få vara kreativa!

 Lite teknik med att få halmen rätt...
  I verkstan/köket
Planteringsbord och fikabord!

"När blir det kurs nästa gång...?"
Svar, det vet jag inte ännu...
Men superroligt med så positiv respons!

Eller som en söt deltagare igår sade, "Du har satt Knäred på kartan. Jag skulle aldrig kört hit annars." Tack för den säger jag!
Detta är ju det bästa jag vet och det är toppen roligt att det uppskattas! Det värmer hjärtat må ni tro!

Våriga blomsterhälsningar Mariette

7 kommentarer:

Mejrams! sa...

Du är värd all uppskattning du kan få Mariette, för himmel som du ligger i. Jag har väl aldrig varit med om någon som hinner så mycket som du! Jag är så imponerad av dig!Vårkramen till dig!/Merja

Annas inspiration sa...

Hej hej!

Tusen tack för i går,
det var så himla kul :)

Och en kväll som verkligen behövdes med lite mamma "egotid" för sedan fick jag vara uppe med en sjuk liten skatt från kl 2 i natt och då levde jag på min härliga pysselkväll hos dig :)

Ha det så bra
STOR KRAM

House number 11 sa...

Åh, vad fint och roligt ni verkar ha haft!
Kram Jenny

Anonym sa...

Hej Mariette!
Suck - att man bor så långt bort... Men tur att du är så duktig och lägger upp bilder på allt. Det inspirerar verkligen! Men snart är det semestertider och då kommer jag och hälsar på i din butik. Kram Katarina

Unknown sa...

Sounds like you had too much fun there, nice job! :D

Rut och Signe sa...

Åh.... det där ser så himla roligt ut. Vore det inte så förbaskat långt skulle jag allt duka upp också, men typ 50 mil är nog lite för långt :-)

Ha det gott, Marie

Helena sa...

Tycker också att du har satt Knäred på kartan! :-)