söndag 20 november 2011

Play it again!


Olivia med elgitarren

Godkväll!

Ett sista litet inlägg blir det faktiskt innan söndagen går över i måndag.
***
Det är verkligen toppen att ha ett rum som bara är spel/pysselrum!
Här är det elgitarrer, alla dessa spel som inte intresserar mig (Wii, X-box mm!!), symaskin och böcker.
Här får man fixa och greja och låta, och ingen klagar.

 Ikväll har jag bakat lussebullar, och nästa veckas julskyltning ser jag fram emot,
 älskar denna tiden... Kan inte riktigt få nog av stämningen och känslan...

På lilla bordet bredvid sängen ligger tidigare julars Lantliv.
Jag tycker de är så fina och de inspirerar mig lika mycket nu som det året de kom ut, de tål att bläddras i många gånger...Bästa stylingen...

*Godnatt*

3 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Håller med dig om tidigare lantliv fulla av inspiration...
härligt med ett lekrum vi ska fixa ett i källaren.
kram
sandra

Casa of Mia sa...

Härliga bilder, jag älskar Lantliv och bläddrar om och om igen i dessa, kan rekommendara att Lantliv Mat är ute nu med massor av jultips kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej.
Va mysigt med julbak :)
Nu är det en supermysig tid, man vill hinna med allt och lite till.
Jag har också sparat en hög med gamla julinredningstidningar som nu kommit fram igen :)
Ha en fin måndag.
Kram
Jessica