tisdag 29 mars 2011

Tisdagsjobb...











Idag tror jag våren tog en paus...

Allt vi satte ut på trappan utanför butiken och som var högre än 30 cm blåste i alla fall omkull och himlen var som täckt av ett grått lock.

Tänk vad det längtas nu hos svenska folket efter den där våren och sommaren...
Jag längtar massor!!!

Men jag hörde viskas om riktigt fina temperaturer framöver och det gör ju vem som helst glad och förhopningsfull!

Ikväll har jag sprungit en runda, det var skönt det!
Rekommenderas mot ev vårtrötthet!

Bilderna är några av de nyheter jag lagt in i nätbutiken idag!

Tusen tack för fina rader!

Kram Mariette

7 kommentarer:

kallebodalantliv sa...

jättesött porslin ..dom kopparna har jag kikat på ..kram jeanette.kallebodalantliv

Vintage House sa...

fin fina...
har oxå varit och tränat och så skönt...
mår så mycket bättre
kram
sandra

Norregård sa...

Hej Vännen!
Inlägget under tar andan ur en, vilken fantastisk trädgård!!!!!
För att inte tala om huset.....

Kram Malin

HEMLÄNGTAN sa...

Jättefina bilder Mariette!!! Och den blå serien från Greengate är helt underbar.

Har själv fotat en del idag. Men vädret har gjort det svårt, ena stunden var det strålande sol och sedan mulet...

Tack för din omtanke, jo det är ok. Dagarna går ganska bra men nätterna är ganska jobbiga. Känns så jobbigt inför begravningen...

Kram, Jenny

Karin A sa...

Grått i förmiddags men ganska fint nu ikväll. Jag längtar också!

Nya äggkoppar skulle jag behöva. Jag ska spana in dina fina. :)

Kram Karin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ojsan jag fastnade visst ett tag i butiken=) Vad fina de nya lattemuggarna från GreenGate är! Idag tog verkligen våren ett steg tillbaka, snö och hagel bjöds det på, men knopparna på Syrenerna blir bara större och större. Hörde också talas om varmare väder, det skulle sitta gott.

Önskar dig en fin vecka!
Kram,
Regina

Designe sa...

Åh, jag gillar porslinsserien med blått och text på! :) Kram