tisdag 8 februari 2011

Nya utmaningar...

Goddagens!

Stormigt värre var visst vad som stod på väderagendan för natten/dagen! Jag hade nog glömt att lyssna på väderrapporten...hmm...
  Som tur var hade inget utanför vårt hus eller vid affären blåst sönder... Men det var nära ögat.

En av de nya skyltarna från PB Home fick följa med hem igår. Jag tycker de är så snygga!

Annars är det en massa att ta tag i...
Nya uppgifter och nya utmaningar. Men roliga sådana...

Dock har jag svårt att sitta stilla, vilket behövs just nu.

Tack för att ni tittar in!
Vi ses!

12 kommentarer:

Maria sa...

Älskar den skylten, min dotter har en sådan! :)

Nya utmaningar... det låter både roligt och spännande!!! Lycka till med dina "projekt"!

Önskar dig en finfin dag och tackar även för att du tittade in hos mig!
Kram Maria

Jenny sa...

Hej Mariette!
Vilken snygg skylt!


Kraam Jenny

Karin sa...

Hej!
Stormen tog inget här heller, även fast jag är rädd varje storm att grannens gran skall falla över oss, ca 25 meter hög....
Utmaningar är till för att mötas, Lycka till.

Kram Karin

Sussi sa...

Supersnygg skylt! Håll den inomhus bara, så den inte blåser bort!

Kram
Sussi

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott skilt du har kjøpt deg..

kjekt med lite nye ting..

ha en fin dag videre..

Signe 1 sa...

superduperfin skylt vännen!! passar perre i ert fina hem! och kudden..mmm, me like!

ha en fin kväll! själv blir det en löparrunda, ska bli lovely:-)

kramis s

Norregård sa...

Men vad du retas med oss;o) Vad är det du ska göra???

Här var det oxå full storm inatt...
Kram Malin

Tusenfröjd sa...

Den där skylten är u sååå läcker! Måste jag ha missat på mässan... vilket artikelnummer är det på den? Hittar den ju inte på deras hemsida...

Jag kunde knappt sova igår natt när det blåste som det gjorde. SÅ det har blivit en hel del grenplockning idag ute på plantskolan.

Ha det bäst / Liv

Ewa`s Galleri sa...

Visst är skylten fin ,köpte likadan i helgen
Ha en bra dag

Unknown sa...

Är så sugen på skylten, blir det dyr frakt tror du? Ja hujamig vilket väder, vi fick inte den värsta blåsten men lite.

Kram Anna

Annika Christensen sa...

Snygg skylt. Kul med nya äventyr låter spännande.
ha det gott
Annika

Anonym sa...

Hos oss på ostkusten kom vi lindrigt undan från stormen.

Skylten är så läcker gillar också kudden med elefanterna.

Lycka till med dina utmaningar vad det nu är! De är till för att mötas.

Trevlig kväll!

Kram Renate