tisdag 15 februari 2011

Min dag...


Snygg arbetsplats,- kreativt hörn... Gillar varianten med benbockar, kikade på liknande variant  på det stora varuhuset i söndes...

Godkväll!

Idag var det min dag...
Kramar, teckningar, världens sötaste uppvaktning från barnen och en uuunderbar lampa jag önskat mig länge...

Firade med lite god mat ikväll och avlsutade med svt2;s program Jakten på Lyckan.
Riktigt bra och tänkvärt, & dessutom med en väldigt charmig programledare i form av Hanna Hellquist som bjuder på sig själv...

Vitrinskåp är väl ändå finaste förvaringen?!
 Detta röda gör mig glad!

Godnatt på er!

17 kommentarer:

Norregård sa...

Låter som en bra dag;o) Kikar oxå på jakten på Lyckan!!! Intressant...

Kram Malin

Unknown sa...

grattis kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till dig! Låter som du haft en fin dag med mycket uppvaktning och mys.

Bord med bockar är praktiskt=)
Kram,
Regina

Unknown sa...

Grattis, vilken härlig uppvaktning!
Och så många fina inlägg jag missat hos dig det sista...
Kram Allis

LantlivsAnette sa...

Grattis i efterskott vännen !!
Kraaam Anette

Marie sa...

Ett stort GRATTIS i efterskott Mariette, låter som du hade en riktigt mysig födelsedag!!!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Ps. Vad roligt med nätbutiken, spännande!!!!!!

hemma hos lilla mej sa...

Ett stort grattis i efterskott.Låter som en kanondag.Vad skoj med nätbutiken låter så spännande.Ha en fin dag.Varm kram Rita♥

Skatan sa...

Ah...grattis :)

Anna

Vintage House sa...

Ett stort Grattis till dig i efterskott:)
Låter som du hade en toppen dag..
kram
sandra

Mejrams! sa...

Grattis tjejen och det verkar som du hade en riktigt fin dag./Kram Merja

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Stort stort grattis i efterskott!
Låter som en underbar dag.. nyfiken på lampan:)

KRAM MADDE

Anonym sa...

Ett megastort grattis i efterskott! Låter som din dag varit riktigt mysig.

Teckningar från barnen värmer långt ner i hjärtepipen. Kul du också fick din efterlängtade lampa.

Kram Renate

Snäckskalsdalen. sa...

Din dag - aha, det innebär att det var födelsedag om jag förstår det hela rätt, då ber jag att få gratulera så mycket, så mycket!

Och Jakten på lyckan är det trevligaste program som producerats på evigheter, äntligen något som är både roligt, tänkvärt och humoristiskt på en gång och Hanna H är en riktigt riktigt bra programmakare.

Agneta kram

Signe 1 sa...

hipp hipp hurra på din dag i efterskott vännen!! har för mig att du sa att du fyllde exakt en månad efter mig, hihi...

har tränat på min crosstrainer för tredje dan i rad nu och fy fasiken vad seg jag är nu...kanonbra träning som känns kan jag säga:-))

ha det bäst!!

stora kramen s

UlricaA sa...

Men usch vad jag skäms nu då! Där gick jag i affären och frågade dig lite käckt om du hade rymt från jobbet :O) GRATTIS i efterskott!!!!!! Kram!!!!

Kringlor och krusiduller sa...

Och här kommer grattishälsningar i efterskott från mig också :-). Det låter som att du hade en fin dag.

Javisst är programmet "Jakten på lycka" härligt, programledaren är så charmig, rolig och klok.

Kram, kram/ Åsa

Malin sa...

Var länge sen jag kollade inredningsbloggar (tiden finns inte riktigt just nu), men din ligger kvar under favoritlänkar. Idag blev jag sugen på att fixa till mitt ärvda gamla vitrinskåp. Googlar runt och hamnar på detta inlägg. Älskar det röda, tror bestämt att det blir ommålning av mitt så småningom. O vet du, den övre bilden är en utan en handfull länkar som jag har sparade som absoluta favoriter. Vilket sammanträffande! :)