måndag 28 februari 2011

Jag i "Magasinet"...

Lokalkändis?!!! *not*

Hej Mina Vänner!

Dagens bilder är från en lokal tidning som delas ut gratis till brevlådorna runtom i Laholms Kommun och Örkelljunga (om jag förstått saken rätt).
Den kom ut i förra veckan, men det ironiska är att vi i Knäred denna gång inte fick den,- och det får vi alltid annars...
(...Vad gör posten...)

I tidningen var ett reportage om mig och min blogg, butiken och kommande nätbutiken.

Jättekul!!!
Synd bara att vi inte fick den...

Idag jobbar jag för fullt med att lägga in produkter i nätbutiken, det tar tid...men det är sååå roligt!

Hoppas ni får en fin måndag!

Kram Mariette

24 kommentarer:

fröken knopp sa...

Ser underbart ut..!! :)

O bilden du visar nedan, har haft den spratad i en inspirationsmapp länge, o just den bilden är mest inspiration nu inför nya huset o köket där...Lovely!!

Varmaste Kramarna Elin

Unknown sa...

Kul, vilken uppmärksamhet du får!
Nu ökar nog besöksantalet. Jag är så spänd på din butik på nätet, har inte riktigt släpp skylten heller....

Kram kram Anna

ps du det ena sofföverdraget sprack lite...tur de inte är så dyra. Ätstoppet tror jag inte heller på:)

VitaVardagen sa...

Va häftigt att hamna i tidningen! Jag hoppas på att nätbutiken öppnar snart så att jag som bor lite för långt bort också kan handla bland butikens fina saker :) Kram Johanna

VitaVardagen sa...

Va häftigt att hamna i tidningen! Jag hoppas på att nätbutiken öppnar snart så att jag som bor lite för långt bort också kan handla bland butikens fina saker :) Kram Johanna

Mejrams! sa...

Så kul att få uppmärksamhet men så synd att ni inte fick tidningen. Det låter som du jobbar flitigt med webbutiken!/Kram Merja

Helena Ljunggren sa...

Grattis till publiceringen :D

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så kul med reportaget som sagt så det borde vara du som ska få det :)
Kul även med butiken...

Ha en fin eftermiddag och kväll!

Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så fin du var i tidningen synd bara att jag inte bodde närmare så man kunde så njuta en smulan.
Ha en bra dag.
Kram Theres

Designe sa...

Så fint! Kul med reportaget men synd att du inte fick tidningen!..men du fick tag på en till slut i alla fall?! :) Kram

Änglarnas hus sa...

Härligt! Såå roligt att få komma med i ett reportage!! Vilket fint hen ni har..har kikat runt lite här och jag trivs ;)

Ha en bra start på veckan!! Kraam Sanne

tina sa...

Du och din blogg förtjänar all uppmärksamhet :) Jag kollar in flera ggr dagligen för att inspirerar mig massor!!

Fortsätt på samma linje <3

EvaB sa...

Att Posten - för det var naturligtvis dom! - skulle behöva schabla till det. Och just det här numret! Just Hishult o Knäred fick ingen tidning. Men Gerry skickar nog så du kan få ett antal ex.
Kram Eva

TIDSOPTIMISTEN sa...

Alltid roligt att få lite uppmärksamhet för det man gör och så kankse det genererar i lite mer kunder också ;)

Kram F

Vit dröm sa...

Vad kul att få vara kändis;)
Ha en fortsatt skön måndag!
Kram Anna

Marie sa...

Vad kul med reportaget Mariette, ser jättefint ut!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Millas hem sa...

Jättekul Mariette! Du förtjänar uppmärksamhet! Du är så kreativ jämt!

Kram Camilla

Norregård sa...

Hej!
Vad kul, ser jättefint ut!
Nu ökar både besökare till bloggen & butiken, superbra;o)

Kram Malin

Källeboda lantliv sa...

Grattis ! det är du värd ..du ger så mycket inspiration ..jag skulle också tycka det hade varit kul att få visa sig i ett reportage...vi ska bara måla utsidan först bara ..kram jeanette.kallebodalantliv

HEMLÄNGTAN sa...

Kul med uppmärksamhet. Det är du värd med allt jobb och slit som du lägger ner.
Hoppas det går bra med webbutiken!

Kram, Jenny

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

¨Jättegrattis och bilden på dig är ju bara så fin! :o)

Vintage House sa...

Hej
Men så kul för dig all uppmärksamhet är bra:)
ha det så gott
kram
sandra

LantlivsAnette sa...

Nämen sååå roligt...du är en riktig kändis du !! Och himmel vad jag längtar tills du slår upp portarna till nätbutiken !!
Jag vet hur mycket jobb det ligger bakom en sån butik, jag har ju haft en jag också..men roligt är det..
Kraaam Anette

AnnaHelena sa...

Jättekul med publicitet! Och vilket fint foto på dig i tidningen med videknippet i handen!

Kram // AH

Anonym sa...

Stort GRATTIS! Kul med uppmärksamhet det är du värd! En kändis har du blivit och nu kommer bloggbesökarna att öka än mer. Tråkigt du inte fick tidningen!

Fin bild på dig och videkissarna!

Kram Renate