tisdag 4 januari 2011

Min Koziol

Koziol lampan!

Hej Vänner!

Mår ni bra idag?
 Igår kväll var jag ute och sprang för första gången på två veckor så det känns toppen bra idag!!! Härligt att komma igång efter dunderförkylningen igen!

I söndes köpte jag mig ju en ny lampa, en svart Koziol.

Den är så läcker tycker jag, - som gillar att blanda gammalt med väldigt mycket modernare också...

Jag funderar på vart den ska hänga, har tre tänkbara ställen...hmmm...kul problem sånt där!


Imorgon ska jag skylta om i butiken, då blir det säkerligen lite bilder därifrån...
(Men man vet aldrig om det dyker upp nåt annat innan dess...)

HOPPAS NI FÅR EN FIN VINTERDAG!
KRAM MARIETTE

12 kommentarer:

Millas hem sa...

Detsamma till dig och god fortsättning på 2011!
Ser fram emot att följa din intressanta och inspirerande blogg vidare i år!

Jag är också så himla förtjust i att blanda, så en del "krockar" blir det här hemma. Men det är ganska effektfullt det också! =)

Kram Camilla

Kamilla sa...

Snyggt med kontraster av gammalt och nytt. Den lyser nog härligt i mörkret, ger nog ett spännande sken va?

Kul att få se var den hamnar.

Kram

Brunkullan sa...

Jag håller som bäst på att leta en plats för en Koziol jag med:)

Tänkte först på köket, men där har jag en IKEA lampa som ska upp, i vardagsrummet vill jag köpa en TineK lampa....Men Kanske kan jag ha en i hallen uppe?
Eller i killarnas eventuellt blivande allrum som vi ska bygga ut övervåningen med? Eller gästrummet som också kommer bli där uppe?

De är urläckra i alla fall:) Någonstans ska jag väl få plats med en?

Susanne

Vintage House sa...

Verkligen snygg lampa...
skönt att få komma igång igen:)
ha en fin fin dag
kram
sandra

Unknown sa...

Hej!
Den kommer passa perfekt hemma hos dig. Som gjuten!
Ska bli kul att se var du hänger den. Kul att skylta om igen men jag kan tänka mig att det inte känns som länge sedan du plocka dit det:)

Kram och i kväll ska vi se Bygglov!
Anna

Room of karma sa...

Vilken fin lampa du har. Det är första gången jag är inne på din blogg. Kul att hitta hit.
kram CC

Vitt hus med svarta knutar sa...

Snyyyyygg lampa!!! Passar bra hos dig som har högt i tak. Å vad jag gillar koftan som du visar i inlägget innan. De är så coola som är stickade på "fel ledd". Har sett att det finns mycket snygga koftor i butikerna nu.

Önskar dig en fin mitt-i-veckan-dag;-)
Kram,
Regina

HEMLÄNGTAN sa...

Jodå, här är det bra. Lite frustrerad över att jag inte kan jobba så mycket som jag vill just nu bara. Sambon har ett antal viktiga deadlines på sitt jobb (så här i julledigheten) så jag tar barnen.

Urläcker lampa. Som du skriver så är det ju så snyggt att blanda olika stilar.

Ser fram emot att se din omskyltning i affären.

Stora kramen, Jenny

Jenny sa...

Hej Gulliga du!
God fortsättning på det nya året:)

Vilken läcker lampa!!

Kraam Jenny

House number 15 sa...

DEn lampan är så häftig snygg.
Läckert att blanda gammalt med
modernt.

Även din nya kofta var snygg.

Kram C

LOPPISLIV sa...

Vilken häftig lampa, jättefin!! Den kommer att bli så fin där hos dig, gillar blandningen av gammalt och nytt. Jag är så sugen på att blanda in lite mer modernt stuk här hemma också, det är ju så mycket man tycker är fint, det gäller att välja med hjärtat då blir det en bra mix. Kraaaam Paula, ps: snygg kofta i förra inlägget.ds!!

Kryddiga damen sa...

vilken otroligt fin lampa! :)