lördag 29 januari 2011

Lite Odd Molly och en fin dag!

Nytt i min vårgarderob från Odd Molly.

Hej på er idag!

Hoppas ni haft en riktigt fin dag hittills!
Själv har jag haft en toppendag.
Trots snön som stilla föll så vackert från himlen så var folk på humör att ge sig ut och handla.
Många som ville köpa tulpaner, nya krukor och krukväxter...
Vi är nog en hel del just nu som är så sugna på att fixa hemma, göra vårnytt och förändra!

Själv bar jag hem en kasse vår i form av rosa tulpaner och vita pärlhyacinter. Njutning...

Lika mycket som fiffa och dona hemma så vill man köpa vårkläder...
Det blev i förra veckan en ny liten Odd Molly... Alltid lika kul att förgylla sin garderob med.

In odd we trust, - tänk på den!

För att göra dagen ännu bättre hade någon köpt semlor, färska räkor och vitt vin när jag kom hem efter jobbet. Pluspoäng! (eller escados?!)

Det som är så fint med Odd Molly tycker jag är detaljerna...,
(ja bilderna är lite gryniga för här började det redan skymma...).

Idag har jag fått så mycket beröm och det tackar jag ödmjukast för! Det värmer långt långt in i hjärtat och får mig ännu mer att tycka om och tro på det jag gör, för ärligt talat, vi har väl alla dagar när vi tvivlar...

Positiva medmänniskor, ni gör livet ännu bättre att leva!

Tack för att ni läser här!

Fortsatt härlig lördag!

Kram
M

18 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Ja men visst är det så att köplusten är stor nu när man går och väntar på våren. Jag har verkligen stor lust att ändra om både det ena och det andra här hemma.

Härliga bilder. Den klär dig verkligen!!!

Hoppas du får en fin lördagskväll!
Kram, Jenny

Anna-Malin sa...

Så fin du är!!

Och visst har jag dagar
då jag tvivlar.
Men det gäller att
finna styrkan och tron på
sig själv.

kram på dig.

Det vita dårhuset sa...

Lika vacker som du :)!

Trevlig kväll!

Annas Lycka sa...

Så fin du är!! Vilken ursöt blus!!

Kram Anna

Anita sa...

Nydelig OMolly du ha anskaffet deg:)

Louise sa...

Hej

Du är jättefin i blusen!!


Jag följer Din blogg varje dag och njuter speciellt av alla vackra blommor vi får se
Ha en fortsatt fin helg

Kram från Louise

Karin A sa...

Fniss, en till som ser på Solsidan förstår jag! :)

Otroligt söt blus. Den här från OM gillar jag verkligen, supersöt och med fina detaljer.

Ha en fin kväll!
Kram Karin

Anonym sa...

Så vackert med rosa tulpaner och vita pärlor! Blusen är helt underbar och så vacker med de olika detaljerna.

Hoppas kvällen varit fin nu ska jag dra mig tillbaka. Nattugglan är trött ikväll och ska upp tidigt i morgon då det blir loppis.

Varma nattiskramar Renate

♥ Fyra årstider sa...

Söt som en pralin!:)
Kram Lotta

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..den Odd Mollysen vill jag också ha..sååå fin alltså !!
Vad glad jag blir då du har fullt upp i butiken, precis som det ska vara !!
Kraaam Anette

Källeboda lantliv sa...

JA din skjorta är såå fin ..vem vill inte ha bara odd molly kläder ....passar perfekt ! ja nu vill man verkligen ha vår ....vad gulligt av någon att överraska dig med räkor ...mysigt ! ha en bra söndag ..kram jeanette.kallebodalantliv

UlricaA sa...

Men visst känns det att våren är där nu, trots snön som föll igår! Ååååå jag längtar!!!!! Ha en skön söndag! kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en jättefin OddMolly blus, du passar så bra i den också. Du skulle lätt kunna vara modell, du bär upp alla kläder så snyggt. Och det var helt klart värt många escados, när det gäller mat blev maken utan igår.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Norregård sa...

Hej!!
Ljuvlig Molly, du är så fin i den!!!

Ha en bra söndag;o)
Kram Malin

Mejrams! sa...

Så fin blus och den passar dig perfekt!
Visst har vi alla sådana dagar!/Kram Merja

sussi sa...

Ja allt klär en skönhet. Blusen är jätte fin på dig. Ja jag vill också ha en odd molly blus fär dom är så fina ja få se bara när jag får råd. Kram sussi.

Dona blogg sa...

Den blusen känns som du! Ni är hur fina som helst ihop :)

Kloka ord också.
Och snart ett nytt Solsidan!

Fortsatt skön söndag!
/Pernilla

Unknown sa...

Så fin, har aldrig ägt någon Odd Molly, men de är snygga. Du passade jättebra i den. Visst finns det dagar då vi tvivlar på oss själva. Tur vi har våra bloggvänner:)

Ha en trevlig kväll!
kram Anna