fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!!

Nyårsafton!

Idag måste jag bara skriva TACK!
Tack för allt beröm ni ger, alla snälla ord, och all positiv feedback jag får från denna bloggen!
Jag tycker att det är roligt att dela med mig, och ännu roligare när ni uppskattar det!

Idag blir det fest! Klänning, glitter och glamour...
Tänk vad det fixas och putsas och lagas trerätters menyer runtom i världen idag!

Mycket kärlek...


Jag hoppas ni rara läsare, vänner, kunder följer med mig in i 2011...
För så länge det är roligt kommer jag att fortsätta skriva här, -och jag tycker det är sååå roligt och givande! Det är väl den bästa drivkraften till allt!!!

Blomsterregn, fyrverkier, champagne... Hoppas ni får en underbar kväll!

GOTT NYTT ÅR!

KRAM MARIETTE

24 kommentarer:

Norregård sa...

Kommer följa Dig Mariette!!!

Gott Nytt År;o)
KramMalin

mitt gröna hjärta sa...

Gott nytt år! Ser fram emot att fortsätta följa din blogg under 2011!
Jenny

sussi sa...

japp tänker forsätta att följa dig:) Gott nytt år på dig kram Sussi.

MITT VITA HUS sa...

Gott nytt år fina du:) Ser fram emot all ny fin inspiration du kommer bjuda oss på 2011:) Kraaam

STENLYCKA sa...

Måste bara ge dig en nyårsaftonskram, du underbara!
Visst kommer jag att titta in på din blogg även under 2011.
Nu skall jag släta till rynkorna,få ordning på lockarna, ta på mig finklänningen och de högklackade för nu skall vi på nyårsfest!
Ha en bra kväll!
Raina

Ingelas tradgard sa...

Visst kommer jag fortsätta titta in och bli inspirerad :)
Gott nytt år !!!!

Kram / Ingela

LantlivsAnette sa...

GOTT NYTT ÅR !! Goa du, klart vi följer dig nästa år också..du har ju en såå himla fin blogg o butik !!
Kraaam Anette

Linda Knäred sa...

Gott nytt år till dig & din familj!!!

Ser fram emot ett nytt år med dig;)
kram Linda

Unknown sa...

Hej Vännen!
Så fin du är, önskar dig ett riktigt gott 2011!
Vi ses självklart här fortsättningsvis och möter våren:)

Ha en underbar kväll, själv ska jag in i duschen om en stund....

Kram Annn

Unknown sa...

Jag menar Anna så klart hihi

Camillas vita villa sa...

Hej!
Tack för all inspiration som jag får från dig och din blogg!
Gott Nytt År
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej, rara Mariette!

Klart vi vill följa med dig in i 2011 i alla fall jag!

Idag är jag på mitt allra bästa humör måste få dela min glädje med dig.

I morse närmare bestämt kl 02:46 fick vi en ny familjemedlem en liten Nova. Nu har jag två Sessor och två prinsar att glädjas åt.

Glad jag är en ung gammelmormor (fyllde pensionär i våras).

En fin nyårsafton önskar jag dig med god mat, champagne och raketer.

GOTT NYTT ÅR!

Nyårskramar från Renate

Marie sa...

Hej söta Mariette!

Självklart kommer jag att fortsätta kika in hos dig, älskar din vackra och inspirerande blogg!!!!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kramar Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va du är vacker Mariette!! Underbara bilder som vanligt och ljuvliga färger, jag gillar verkligen din blogg!!! Tack för all fin inspiartion under året, och den svarta ljusslingan, älskar den! Gott Nytt Bloggår!!!! Mari.

LOPPISLIV sa...

GOTT NYTT ÅR raring! Klart jag kommer att följa med dig även nästa år, jag får massor av inspiration här hos dig. Stor KRAAAAAM Paula

rosenskära sa...

Tack själv Mariette! Du är en sådan eldsjäl med ditt enorma engagemang för det du brinner för! Jag följer med så länge du finns här och hoppas att jag har möjlighet att ta vägarna förbi till våren!

Stor kram
Lena

Bitte sa...

Ja, visst kommer jag att följa dig nästa år också! :-)

Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar
Beatrice

Unknown sa...

Fantastiskt vackra bilder. Du blir så bra på kort.

Gott nytt år..
kram Anna Mylovelythings

lottens vita och gröna sa...

så klart kommer jag hänga här nästa år med, mig blir du aldrig av med, blink!!!
tack själv mariette, du ger sååååååååååååååååååå otroligt mycket inspiration, så hoppas jag att kanske nästa år få trädda dig irl!, må bäst denna NYÅRSKVÄLL!!!!
önksa dig all lycka och välgång nästa år vännen...och älgfritt!!!
varmastekramen till dig//Lotten

Tillsammans Hemma sa...

Såklart jag följer med dig in i 2011-talet! Tycker om harmonin i din blogg och alla dina fina bilder.
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig från Loo!

Lilla huset på prärien sa...

Tusen tack Mariette! Vilken underbar bild på dig med blommorna - jag gillar. Här sätter vi i oss nyårsmat för fulla muggar och jag är så mätt så jag nästan spricker. Det blir till att gå till gymmet sen...

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Kram Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Jaaa, hoppas verkligen vi fårt fortsätta att titta på underbara bilder, vackra arrangemang med både blommor och vackra saker. DU har en så vacker blogg!
Gott Nytt År!
Agneta kram

marie sa...

God fortsättning Mariette! Tack för året som gått, som var späckat med vackra bilder och inspiration från dig. Tänker ofta på den där älgen när jag är ute och kör men är glad att ni hade turen på er sida och att allt gick bra.
En stor kram till dig
Marie

Kia sa...

God fortsättning på nya året!
Vilken härlig bukett på bilden!!
/ Kia