torsdag 12 augusti 2010

Besök, & en liten kvällsbukett...

Sensommarfärger...Visst är de läckra...
 Lila, plommon, burgundy, från brunt till orange...

Här i en bukett med bla lilja, rödlök, små äpplen, rudbeckia (den har så maffig färg!), bolltistel...mm... Det är så roligt att bara plocka vad som finns och sen sätta ihop det till något!

Något annat som jag tyckte var väldigt roligt idag var att supertrevliga Sandra med bloggen Vintage House kom och hälsade på mig i butiken i eftermiddes! Tänk man har aldrig träffats och ändå har man så mycket att prata om, hon förgyllde verkligen eftermiddagen! Tack för att du tog dig tid och kom!


Nu är det dags att packa lite inför helgens utflykt, -det bär ju nämligen av mot Formex imorgon kväll efter att vi stängt butiken. Så på lördag är det stängt!

Ha det bäst!

5 kommentarer:

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Viiiiilken härlig bukett.......! Sensommar- och höstfärgerna är riktigt maffiga och varma....

Kram Charlotte

Vintage House sa...

Hej söta söta du!
Vad gullig du är, tack själv det var verkligen super kändes som jag känt dig hur länge som helst..
vilken helt underbar bukett:)
Ha en härlig helg i stockholm..
kram
sandra

fröken knopp sa...

Ljuvlig!!!
Detär det som är så härligt med hösten o alla dess färger..Som florist njuter jag på hösten!!

Hoppas att du får en toppen helg på Formex..För mig blir det formland i danmark istället, gillar det bättre på nåt sätt..

Varma Kramar Elin

ANETTESHUS.COM sa...

Vakkert, vakkert!! En nydelig bukett, Mariette! Neste helg er jeg blomsteransvarlig;) Min søster skal gifte seg ... Det er ikke jeg som lager bukettene, men jeg skal pynte i kirken og der festen skal være. Gleder meg!!

Ha en deilig helg!

Klem klem
ANETTE:)

Anonym sa...

Oj så vackert! Härliga sensommarfärger.