torsdag 4 mars 2010

Min nya lilla lampa...

Fortfarande är det fix i köket. Alltid en massa mindre detaljer som tar tid innan det är klart.


Här står jag och håller i nya lampan som ska hänga i det infällda fönstret! Visst är den snygg?! Nyhemkommen från Trendcompagniet. Behöver en elektriker dock, annars får jag stå där och hålla jämnt...och jag har lite annat att göra.

Ska erkänna att jag redan gått vidare till nästa projekt, vilket är att; Måla om i Erics rum. Jag kan inte hålla mig från att greja och fixa jämnt... Det är det roligaste jag vet!


Här ska det stekas hamburgare och målas!

Trevlig torsdagkväll!

29 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh!! Den skulle jag vilja ha så snygg söt...Kul va med fönstret det blev så bra ger liv åt rummet..
Ha en bra vecka
wivi

Home No.1 sa...

Hej! japp de är dösnygga!!! och du var fin på bilden du me ;-)
Kram Annica.

Helen sa...

Hej!
Titta in hos mig, jag har något till dig.
Kram/Helen

Bygatan sa...

Jättesnygg lampa! Så kul att se dig på bild oxå:)

Skulle gärna vilja ha lite energi ifrån dig, att du orkar driva butik, blogga ofta och fixa i hemmet är beundransvärt!
Jag är så trött när jag jobbat så jag orkar knappt plocka i diskmaskinen, hihi.

Hoppas du hittar en elektriker snart;)

Kram Lena

Marie Louise sa...

Den lampan kommer att bli perfekt där den! Som alltid gördu det fint hemma hos dig! Kram Marie

STENLYCKA sa...

Vilken söt bloggerska jag skriver till. Hoppas det kommer en elekriker till dig så att du får upp din vackra lampa. Den kommer att passa så bra i ditt fönster.
Kram Raina

Mia sa...

Nydelig lampe, og herlige bilder! Og så likte jeg så utrolig godt det bildet du viser (første foto) i det forrige innlegget ditt. Vakkert!

Aratorps Lena sa...

Fin lampa! Den finns i min butik också... Mysigt att se dig på bild! Ha en go kväll! Kram

rosenskära sa...

Jag blir glad av att se dig! Du har en så beundransvärd energi - alltid något på gång!

Stor kram
Lena

Vit som snö sa...

Supersöt!!! Jaa både lampan o du förstås;) Visst är man hopplös som knappt tar sej tid att njuta av det som är klart innan man har foten i nästa projekt!! Men det är som du säger, det är så kul!!!
Kram Cilla

Stina sa...

Det var en väldigt fin lampa.:-) Stina

Spirande grönt - sa...

Vilken uppsättning fina kökslampor du har! Blir lite avundsjuk:)

Rebecca

StrandviksVillan sa...

Oooh! Jag tror det är en sån lampa jag har tummat på också! Fast jag skulle behöva lite större modell, tänkte ha den ovanför kökshalvön.

Kul att se dig på bild, du e så söt!

Kramkram!
Ann-Christine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev jättefint med fönstret, och nya lampan är så fin och ha där i öppningen. Hoppas du fått hjälp med elen.
Kramar
AnnaMaria

Helen sa...

Småfixet är alltid roligast, tycker jag! Så fint ni kommer att få det!

Kram!

Karin A sa...

Hej Mariette så söt och glad du ser ut när du står där och håller i lampan. :) Och lampan den är verkligen fin den med, kommer att passa så bra där. Härligt med projekt och att du har lust och energi att påbörja och avsluta dem.

Ha det gott och trevlig helg!
Kram Karin

Fru Fly * Heidi sa...

Den var søt- og det er du også!:) Klem Heidi

LOPPISLIV sa...

Fin lampa, den passar perfekt där i fönstret. Ni är så söta där uppe både du och lampan :-) Kram Paula

LantlivsAnette sa...

Halloj bruden, vad fin du är där du står o håller i lampan !! Sååå fin lampa..ojj..vad fint ni har det ! Och jag vet, man är snabbt inne i nästa projekt...hii..hii..
Kraaam Anette

in my house sa...

HEJ Ååååå så fin, både lampan å du =) Älskar blommingville.... Jag har bara positiva saker att säga om munkholm, det är välgjorda saker, och kommer sådär fint packat! Tvålerna är LJUVLIGA!!!!! Så det tycker jag att du ska ha,,, bra priser oxå =)

Kram j

Annika Christensen sa...

Det var ju sådana jag skulle betsälla men det kom lite annant emellanliksom..
Ha en skön helg du söta flicka
Annika

Jennyshemochharmoni sa...

Ser verkligen jättefint ut! Där passar den perfekt! Ha en toppenbra helg! Kram

Anonym sa...

åh de är ljuvligt fina! Lyllos dig! :D

Hoppas du får en fin fredag!

Kram pernilla

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Så fin du är och fin är lampan också. jag har en nästan likadan men dem kommer aldrig upp!!! En sak som man glömmer av hela tiden bara =)

ha en härlig helg. Kram Pirre

Bitte sa...

Vad söt du är på bilden och lampan är jättefin den med :-).

Vilken otrolig energi du har, vad härligt! :-) Jag passar på att insupa lite av den medan jag kikar in här.

Ha en fin helg!

Många kramar
Beatrice

LIVS LYST sa...

Kjempe skjønn lampe og veldig koselig blogg jeg kom inn i nå! Så spennende din butikk ser ut!!!

Liv ;O)

Unknown sa...

Den är verkligen snygg den där lampan.
Ha en härlig helg.
Camilla

Lilla huset på prärien sa...

hej mariette!!

åh vad roligt att få se dig på bild - jättesöt. Precis som lampan!! Ska bli jätteroligt att träffas i sommar :)

kram jenny

Brunkullan sa...

Underbar lampa! Skulle passa så bra även i mitt kök i stugan. Eller varför inte i hallen:)

Kram Susanne