onsdag 25 mars 2009

Den lilla gröna

Idag kom min vinst från Annika Christensen!
Boken Den lilla gröna låg och väntade i brevlådan!
Annikas bilder är otroligt vackra, personliga och inspirerande!
Texten står Eva Robild för. Även den en njutning!
Hela boken känns väldigt inbjudande och den där järnsängen i grönsakslandet...den var inte dum! En riktig salladsbädd blir det med en sådan inramning!***
En trädgårdsbok som får en att må bra och se skönheten med alla årstider!
Boken fick landa på bänken i kvällssolen...hann dock inte sitta där och njuta något. Men att solen vill lysa är man sååå glad för!


Redan torsdag imorgon! Och snart ny helg!
Nu ska jag sova gott!
Kram!

31 kommentarer:

Mia sa...

Grattis till den fina boken. Jag ska se om jag hittar den på mässan imorgon. :)

Kram Mia

Randi sa...

Stort Grattis till dig - du kommer att njuta av boken - för det gjorde jag!
Kram Randi

Merja sa...

Grattis till vinsten! Ska köpa den. Fina bilder du tagit.

Nettan sa...

Grattis till vinsten! Alltid kul med nya inspirerande böcker!!
Kram Nettan

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till boken, jag funderar på att köpa ett ex till mig själv..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Heidi-anitha sa...

Hei!

Nydelige bilder... Bloggen din oser av harmoni og vakker vintage..

Håper du vil kose deg med boken, og noen av ideene kommer også kanskje ut i livet? Du virker så flink med alt du tar i..

Kos deg med dagen i dag..

Stor klem Heidi-anitha

Växthusmadam sa...

Grattis till vinsten! Fina bilder du bjuder på i ditt förra inlägg! Längtan efter vår är stark nu!!!
Växthusmadam

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till fin bok. Och snyggt foto, som alltid.
Ha det gott i vårsolen
Kram till dig
AnnaMaria
Ps jag har lagt dig i min favvo-lista, hoppas det är ok.

Hem och Lycka sa...

Vad roligt med vinsten, grattis! Ser riktigt fin ut!

kram

Nilla sa...

Grattis till den fina boken! Och vilket fint foto dessutom.
Kram Nilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken lycka att få en sådan bok, Annika är en jätteduktig fotograf! Så mysigt det gjort där på bänken, den bilden var också fin... liksom den rotsiga donnan i inlägget under!! Mari.

Fröken Fräken sa...

Men! Det ser ju ut som om ni har SOMMAR där att döma av bilden på boken ute på bänken! Hur ska man kunna låta bli att vara avis då? Här hade vi -15 imorse när jag vaknade... man får klä på sig alldeles väldigt om man ska sitta ute och läsa då..

Jo, priset på tallrikshyllan var inget att säga något om! Och nu har jag fått tag i rätt färg, så nu ska här målas!

Ha en härlig kväll!

Lilla huset på prärien sa...

Lyckliga du som fick den fina! :)

Den ska jag skaffa mig vid tillfälle minsann.

Kram Jenny

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Du har blivit ägare till en mycket trevlig bok och vad du har arrangerat boken vackert.
Ha en skön stund med boken i solen!
Kram Stenlycka

Tine sa...

Hellooooo!!!

is the woman you writ of someone special in sweden??? or norwegian?? I never heard it before but i think you write about the book... you're pictures are very charming and springly!!!

heartly hugs tine

gamla skolan sa...

Stort grattis till den fina boken ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lilla Blanka sa...

Hej och grattis till den fina vinsten!!!

Åh en sån får jag nog inhandla, den ser jättefin ut!

Kram
Mia

bykerstin o. butikblandannat sa...

Va kul det är att följa jobbet med butiken. Jag är så imponerad och tycker att du är riktigt modig!! Hoppas jag själv vågar nån gång... Du inspirerar!!
Hoppas du har en bra kväll. Bullar lät mycket gott. I och för sig åt jag tre chokladbollar nyss så nu får det bara bra för ikväll :p
Kram Kerstin

Maria sa...

Grattis till vinsten!
Härlig vårbild du visar.
Trevlig kväll!
Maria

Tusenfröjd sa...

Ett stort grattis till den fina vinsten! Så fina bilder av Annika, hon är superduktig! Vi har faktiskt gjort ett jobb ihop... I Expressen för några veckor sedan! Ett litet provjobb:-)

Vad spännande att läsa om din nya butik. Det ser ju jättefint ut! Halland, är ju kanske inte så långt bort så man kanske skulle kunna göra ett litet besök...

Ha en underbar helg!
Liv

Åsa sa...

Grattis till din härliga vinst.
Vad mycket fina bilder du visat. Statyn var underbar.

Kram Åsa

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till den fina boken, vännen:)
kram Lallis

Maria renoverar sa...

Hej!
Grattis till vinsten. Boken låter jäätehärlig. Ha en bra helg!
Kram MARIA
PS. Jag har en tävling på min blogg nu. Kika in om du vill. Ds

MiaMaria sa...

Hej!

Oj, så många vackra inlägg...

Och grattis tilll vinsten!!!!

HA´en bra helg!!
MiaMaria

Anne sa...

Grattis till den fina boken!
Jag ska på trädgårdsmässan imorgon - då hoppas jag hitta massa trädgårdsinspiration :)

Hoppas du får en fin helg,
Kram Anne

Vintage sa...

Det verkar vara en ljuvlig bok! Trevlig helg! Kram susanne

Vintage sa...

Jag igen! Glömde säga att du har en ljuvlig blogg!Jag länkar på direkten! Kram susanne

houseofchandeliers and vintage sa...

Nämen Hej.
Ännu en fantastiskt duktig person på att dekorera och ta bilder, oj vad roligt att titta in hos dej.
Jag skulle komma till din butik om det gick, men troligen så är den väldigt långt bort.
Ja här har jag roat mig länge.
Tack för det, och jättekul att du skrev till mig, jag blev så glad.
Viken underbar spets som ligger där så vackert arrangerad på bänken tillsammans med boken.
Hälsa din mormor att tehuvan är jättesöt.
Gardinen med spetsen är så superläcker.
För att inte tala om dina hjärtan. Jag gillar fjäderhjärtat mest.
Äggarrangemangen är jättefina.
Du har verkligen en förmåga att fota och ta vackra bilder.
Oj vad roligt jag haft här.
Zara

Viveka i Bläckhornet sa...

Jätte grattis till vinsten och trevlig helg!

Kram Viveka

Annika Christensen sa...

Hejsan hejsan!
Det var ju kul att se att den kom fram.
Hoppas att du får glädje av den.
Järnsängen är hemma hos mig men det kände du kanske igen?
Ha det gott
Kram
Annika

Villa Carl Larsson sa...

Åh var det du om vann den. Den verkar vara så fin och inspirerande. Grattis! :)